Alle mine mönster er i PDF-format og blir sendt til deg via din mailadresse.

Slik bestiller du mönster: Send meg en mail på fölgende adresse: englerogrosiner@gmail.com hvor du oppgir hvilket eller hvilke mönster du önsker å kjöpe.

Du vil da motta mönsteret og et kontonummer (norsk) som du innbetaler belöpet på.

Jeg vurderer om jeg sender mönsteret för betalingen er registrert eller om jeg önsker å motta betalingen för jeg sender ut mönsteret.

søndag 30. august 2009

Selekjole eller tunika - til söte småjenter - Kr. 25,-

Mönsteret til denne er i 3 störrelser. Fra 1 til 6 år. Modellen på bildet er strikket i Tuva Bomullsgarn fra Europris. Dette garnet har samme strikkefasthet som de fleste Superwash ullgarn og kan dermed lett forvandles fra et sommerplagg til et vinterplagg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar